• Lorem ipsum

Garantie artikelen Roberto d’Angelo

 

Als je niet tevreden bent over je aangeschafte Roberto d’Angelo schoenen is dat natuurlijk vervelend. We helpen je graag met de juiste oplossing van je klacht.
Lees hieronder wat je het beste kunt doen. 

Heb je Roberto 'dAngelo schoenen bij een verkooppunt of dealer gekocht?

Wanneer je een klacht hebt over een artikel wat je bij een Roberto d’Angelo verkooppunt of dealer hebt gekocht, dan is deze dealer voor jou
het eerste aanspreekpunt. Met de kassabon kun je bij deze dealer je aankoop bewijzen, en de klacht bespreken. Elke dealer heeft het recht en de plicht
om jouw klacht op te lossen. Hij zal je klacht beoordelen en met je in overleg gaan over een eventuele oplossing.

Heb je een Roberto d'Angelo artikel online gekocht via onze webwinkel?

Heb je een klacht over een artikel wat je online bij ons hebt gekocht? Dan raden we je aan om contact met ons op te nemen via [email protected].
Vermeld daarbij je naam, klantnummer en het factuurnummer van de bestelling. Stuur indien mogelijk, foto’s mee om jouw klacht zo goed mogelijk uit te leggen.
Uiteraard zullen wij je klacht binnen 7 werkdagen in behandeling nemen.