Bestellen & Bezorgen
Hoe plaats je een bestelling?
Het plaatsen van een bestelling is heel eenvoudig bij Roberto d'Angelo. Volg de onderstaande stappen:
- Kies je nieuwe favoriete item(s) uit.
- Plaats je artikel(en) in de winkelmand. In het winkelwagen overzicht is ook de mogelijkheid om een kortingscode in te leveren.
- Vul je persoonlijke gegevens in of log in.
- Controleer je adres.
- Kies de verzendmethode.
- Kies uit één van de betaalmethodes die wij aanbieden.
- Controleer nogmaals jouw bestelling en ingevoerde keuzes. In deze stap het het ook mogelijk om je kortingscode te verzilveren.
- Kies voor de knop ''Kopen". Je zal automatisch worden doorgeleid naar de betaalpagina van jouw keuze.
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een orderbevestiging en factuur in je mailbox. Het kan voorkomen dat e-mailbevestigingen in de spam of ongewenste inbox terechtkomen. Check daarom altijd deze inbox voor je Roberto e-mailnotificaties. Heb je de e-mail niet ontvangen binnen een uur na het plaatsen van de bestelling en heeft er wel een betaling plaatsgevonden, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bezorging
We begrijpen dat je na de bestelling snel wilt genieten van je aankoop. Daarom doet Roberto d'Angelo er alles aan om bestellingen die op werkdagen voor 17.00 uur geplaatst zijn, dezelfde dag te verzenden. Omdat dit niet altijd lukt, hanteren we een officiële verzendtijd van 1-2 werkdagen.
Bestellingen vanaf € 99,95 worden gratis verzonden naar elk adres in Nederland. Bestel je een item dat goedkoper is dan €99,95? Dan brengen we €6,95 verzendkosten in rekening.
Zodra het pakket bij PostNL afgeleverd is, ontvang je een track en trace code in de email. Met deze code kun je het pakket altijd volgen, en kun je de verwachte leverdatum en het tijdvak bekijken. In veel gevallen heb je het pakket de volgende dag in huis, soms is de verzending vertraagd. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Bestel daarom altijd op tijd als je een item voor een speciale gelegenheid nodig hebt.