• Lorem ipsum
FAQ
Verkooppunten
Waar kan ik schoenen van Roberto d’Angelo’s kopen?

Showroom

C.A.S.T. Showroom 269

Buizerdlaan 6

3435 SB  Nieuwegein, The Netherlands

+31 (0)13 52 84 200

Wwww.cast.nl

Bestellen & Bezorgen
WANNEER WORDT MIJN PAKKETJE BEZORGD?
JE BESTELLING WORDT BINNEN 3-4 WERKDAGEN VERWERKT EN VERSTUURD MET POSTNL. JE ONTVANGT EEN EMAIL MET DAARIN DE TRACK & TRACE CODE WAARMEE JE JOUW PAKKET KUNT VOLGEN.
KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

NA HET AFRONDEN VAN JE BESTELLING KUN JE NIET MEER ANNULEREN. JE KUNT WEL CONTACT OPNEMEN MET ONZE KLANTENSERVICE EN DAN GAAN WE KIJKEN HOE WE DIT VOOR JE OP KUNNEN LOSSEN.

MIJN FAVORIETE ARTIKEL IS OP DIT MOMENT NIET OP VOORRAAD. WAT NU?
WAT JAMMER ALS JE ARTIKEL ER NIET MEER IS OF ALS DE JUISTE MAAT ER NIET MEER IS. NEEM CONTACT OP MET ONZE KLANTENSERVICE ZODAT WE KUNNEN KIJKEN OF JOUW FAVORIETE SCHOEN WEER OP VOORRAAD KOMT.
ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN HET BEZORGEN VAN MIJN BESTELLING?
VANAF € 99,95 BEZORGEN WIJ DE BESTELLING GRATIS BIJ JOU THUIS. BIJ BESTELLINGEN ONDER €99,95 BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN €6,95.
Betalen
WELKE BETAALMETHODEN ZIJN ER?

JE KUNT KIEZEN UIT DE VOLGENDE BETAALMETHODEN: IDEAL, MAESTRO, MASTERCARD, VISA, BANCONTACT, SOFORT, BANKTRANSFER, APPLE PAY EN KLARNA ACHTERAF BETALEN.

KAN IK ACHTERAF BETALEN?

JA, HET IS MOGELIJK OM MET KLARNA ACHTERAF TE BETALEN. SELECTEER IN HET OVERZICHT VAN DE BETAALMETHODEN KLARNA EN VOLG DE STAPPEN OM JE BESTELLING ACHTERAF TE BETALEN.

Retourneren
HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?
HET KAN NATUURLIJK ZO ZIJN DAT HET ARTIKEL JE NIET BEVALT OF NIET PAST EN DAT JE HET WIL RETOURNEREN.
  • MELD JE RETOUR AAN VIA: [email protected]
  • VUL HET RETOURFORMULIER VOLLEDIG IN EN STOP HET IN DE SCHOENENDOOS. PLAK HET RETOUR ETIKET OVER JE ADRES OP DE VERZENDDOOS.
  • NL: BRENG JE PAKKET NAAR EEN POSTNL PUNT.
  • WIL JE JE BESTELLING RETOURNEREN, DAN VRAGEN WIJ EEN BIJDRAGE VAN €4,95 PER PAKKET. 
  • INDIEN JE EEN PAAR RETOURNEERT WAT BETAALD IS MET MASTERCARD EN CREDITCARDS DAN ZULLEN WIJ EEN BEDRAG VAN € 3,95 IN MINDERING BRENGEN OP HET GERETOURNEERDE BEDRAG.
  • BELGIË: RETOURNEREN VANAF BELGIË IS VOOR EIGEN REKENING. VUL HET RETOURFORMULIER/BELGIUM IN. ZORG DAT JE PAKKET VOLDOENDE GEFRANKEERD IS EN STUUR HET PER POST NAAR:
    ROBERTO D’ANGELO SHOES
    P.O. BOX 164
    NL – 5060 AD OISTERWIJK
    NEDERLAND
  • BEWAAR HET RETOURBEWIJS GOED DAT JE ONTVANGT BIJ HET POSTNL PUNT OF BIJ HET POST PUNT IN BELGIË.
  • ARTIKELEN GEKOCHT BIJ EEN ROBERTO D’ANGELO- OF RDA-DEALER KUN JE NIET DIRECT AAN ONS RETOURNEREN OF BIJ ONS RUILEN. JE MOET IN DIT GEVAL TERUG NAAR DE WINKEL VAN AANKOOP. ZIJ HELPEN JE GRAAG VERDER.
WAT IS MIJN BEDENKTERMIJN?

RUILEN OF RETOURNEREN KAN BINNEN 14 DAGEN NA ONTVANGST VAN UW BESTELLING. UW RETOUR DIENT BINNEN 14 DAGEN NA ONTVANGST VAN UW BESTELLING OP ONS ADRES BINNEN TE ZIJN.

WANNEER KRIJG IK HET GELD VAN MIJN RETOURZENDING TERUG?

DE RETOURZENDING WORDT BINNEN ENKELE DAGEN DOOR ONS VERWERKT. HET TOTAALBEDRAG ZULLEN WE Z.S.M., MAAR ALTIJD BINNEN 14 DAGEN, NA ONTBINDING VAN DE OVEREENKOMST, NAAR JE TERUGSTORTEN.

Garantie
IK HEB EEN KLACHT. WAT NU?
DE VOLGENDE STAPPEN ZIJN AFHANKELIJK VAN WAAR JE DE SCHOENEN GEKOCHT HEBT.

Aankoop bij een Roberto d'Angelo verkooppunt of dealer:

In dit geval is de Roberto d'Angelo dealer voor jou het eerste aanspreekpunt voor de klacht. Zorg dat je bewijs kunt leveren van je aankoop, bijvoorbeeld door het tonen van de kassabon. De Roberto d'Angelo dealer zal de klacht beoordelen en met je in overleg gaan over een eventuele oplossing.

Aankoop in deze officiële Roberto d'Angelo webshop:

Wanneer je jouw schoenen via onze officiële webshop hebt gekocht, kun je bij onze klantenservice terecht via onze email: [email protected]. Vermeld daarbij het ordernummer en stuur indien mogelijk, foto's mee om jouw klacht zo goed mogelijk uit te leggen. Mocht je liever willen bellen dan kun je ons bereiken op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur via 013 - 528 4200. 

WAT IS DE GARANTIEPERIODE?

Je ontvangt op al jouw aankopen de wettelijke garantie. Aan de wettelijke garantie is geen vaste termijn gekoppeld, dit verschilt namelijk per product. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je als consument in alle redelijkheid van het product mag verwachten. Is dit niet het geval neem dan contact op met onze Customer Service afdeling via [email protected].

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden